Skip to content

Sendiri

November 24, 2009

Sendirian di rumah kecil ini… Ahh..Bukan x biasa sendirian tapi kali ini benar2 sendiri.

“Ramai je kawan2 kat sni cuma sy je x nmpak“, begini biasa responku klu ada teman yg mengusik nantinya pasti sunyi bila hsemate berpindah. Dan sunyi bukanlah musuhku malah teman yang kadang kuintai cari dalam riuh dikelilingi teman dan saudara.

Bermula tahun depan (2010), rumah kecil ini cuma akan dihuni olehku seorang (ehem, makhluk2 Allah dlm dnia lain tu sure la ada gak kan?). Teman serumah insyaalLah bakal menamatkan zaman CIKnya pada 29 Disember 2009 ini, jadinyer kena la duduk dengan suami. Dlm pada senang sendiri tu, ada jg ketikanya rindu teman berbual. Terfkir nk bela kura2. Hehhe.. Kenapa msti kura2 ek? Bukan blh berckp pun kekura ni, berdecit pun x reti. Ntah la, nk bela hamster, dah pernah bela dah sblm ni, payah skit nk jg bersihkan sangkar tetiap ari, kalau tak busuk hancing la rumah dibuatnya. Kediamanku di tingkat 3 ni agak mnyukarkan utk berbuat bgtu stp hari, air pun bukan blh semberono jer guna. Kucing pun pyh juga, aku ckup x suka bau busuk sisa kumbahan kucing ni (mana2 najis pun bau, ye x?). So pilihan paling tepat buat masa ni kekura la. Kikikii…

No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: